Проокол №1
КОРОЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2 (ясла-садок) ІМЕНІ СВЯТОГО ФРАНЦИСКА
Королівської селищної ради Закарпатської області
90332 смт Королево, вулиця Шевченка №66, телефон 0958682292 email:korolevosntfranciska2@ukr.net
ПРОТОКОЛ №1
засідання педагогічної ради Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска
«Новий навчальний рік – нові пріоритети діяльності»
31.08.2022
Голова – директор ЗДО Марина ВАЦКО
Секретар – вихователь Єва БІЛАК
Присутні:
Жужанна КРОТАЧ
Наталія ТОТАР
Ярина ЛЕНЬО
Оксана ЛІСЕНКОВА
Відсутні: -
Порядок денний:
1. Про діяльність педагогічного колективу за минулий 2021/2022 навчальний рік. Визначення пріоритетних напрямків педагогічного процесу на 2022/2023 н. р.
Вихователь Єва БІЛАК
2. Про схвалення річного плану роботи ЗДО на 2022-2023навчальний рік.
Директор Марина ВАЦКО
3. Про схвалення освітньої програми Королівського ЗДО №2 імені Свтого Франциска на 2022-2023 навчальний рік.
Директор Марина ВАЦКО
4. Організаційні питання початку навчального року:
4.1. Визначення програм, видів та форм планування;
4.2. Затвердження режиму роботи ЗДО в умовах воєнного стану, розкладу організованої освітньої діяльності дошкільників та розпорядку дня дітей;
4.3. Підвищення фахової майстерності педагогів ЗДО.
4.4. Стан укриття та дотримання алгоритму дій при сигналі «Повітряна тривога»
4.5. Визначення напряму для комплексного самооцінювання відповідно до ВСЗЯО;
Вихователь Єва БІЛАК
Директор Мрина ВАЦКО
За порядок денний проголосували 6 осіб. Порядок денний прийнятий одноголосно.
Вихователем- методистом внесено пропозицію щодо регламенту роботи, за регламент проголосувало 6 осіб. Регламент затверджений таким чином:
Доповідач - до 20 хв.
Інформація - до 15 хв.
Для довідок - до 20 хв.
1. СЛУХАЛИ:
Єву БІЛАК, вихователя, яка повідомила про підсумки роботи педагогічного колективу за 2021/2022 навчальний рік, та відмітила пріоритетні напрямки педагогічного процесу на 2022/2023 н. р.
Вихователь зауважила, що у 2021-2022н.р. методична робота Королівському ЗДО №2 імені Святого Франциска, була спрямована на виконання освітніх стандартів, законодавчих, нормативно–правових та інструктивно–методичних документів з питання освіти, на якісне виконання завдань, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, та їх реалізацію через удосконалення освітнього процесу в ЗДО шляхом створення умов для професійного розвитку та саморозвитку педагогів закладу.
Педагогічний колектив у 2021/2022 навчальному році працював за проблемами:
1. Активна співпраця із закладами загальної середньої освіти з метою забезпечення наступності навчання та виховання дітей за вимогами Нової української школи;
2. Формування соціально-економічного виховання дошкільників з метою забезпечення фінансової грамотності дітей;
3. Розвиток основи патріотичної свідомості дошкільників з високими морально-духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно - патріотичного виховання.
4. Забезпечення безумовного виконання норм та правил безпеки учасників освітнього процесу, дотримання санітарно-гігієнічного законодавства в умовах закладу дошкільної освіти та формування основ здорового способу життя, норм безпечної поведінки в умовах адаптивного карантину та пост-карантинного періоду.
На виконання даних завдань проведена системна робота, спрямована на підвищення професіоналізму, зростання компетентності педагогів у питаннях виховання, навчання та розвитку дитини дошкільного віку.
До педагогічної ради «Соціально-економічна освіта дошкільників - крок в європейське майбутнє» були проведені відкриті заходи, а саме, колективні перегляди. Під час перегляду занять педагоги закладу в практичній діяльності переглянули результати роботи своїх колег, наочно познайомились із методами та прийомами, які вдало поєднанні з вимогами сьогодення, дають прекрасний результат в роботі з дітьми.
ВИСТУПИЛИ:
Марина ВАЦКО, директор ЗДО, яка зауважила, що керуючись Законами України «Про освіту» та «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти (затверджено наказом МОН України від 12.01.2021 № 33), Положенням про заклад дошкільної освіти (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. № 305 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 р. № 86), Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів (затвердженим наказом МОЗ від 24.03.2016 № 234), інструктивно-методичних рекомендацій МОНУ від 27.07.22 року № 1/8504-22 «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/20232 навчальному році», відповідно до Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 №446) та виходячи з аналізу освітнього процесу і методичної роботи у 2021/2022 навчальному році, ураховуючи актуальну суспільно-політичну, соціально-економічну, екологічну ситуацію в країні, досягнення й перспективи розвитку закладу, визначен, педагогічний колектив визначає основні завдання на 2022/2023 навчальний рік:
Педагогам ЗДО:
1. Продовжувати роботу щодо реалізації освітнього напряму «Дитина в соціумі» БКДО, спрямованого на формування у дітей відчуття приналежності до своєї країни, завдяки їх участі у суспільно корисній справі громадянсько-патріотичного змісту.
Постійно
2. Забезпечувати високий рівень освітньої роботи з дітьми, щодо підвищення рівня мовленнєвої компетентності дошкільників через взаємозв’язок мовленнєво-ігрової діяльності та спілкування.
Постійно
3. Реалізовувати освітній напрям «Дитина у світі культури» БКДО, спрямованого на формування предметно-практичної компетентності дошкільників у процесі трудової діяльності.
Постійно
Голосували: «За» – 6; «Проти» – 0; «Утрималися» – 0.
Ухвала прийнята числом голосів – 6, що складає 100%
2.СЛУХАЛИ:
Марину ВАЦКО, директора ЗДО, яка ознайомила педагогів з проєктом річного плану Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска на 2022-2023 навчальний рік, з усіма його розділами і додатками..
УХВАЛИЛИ:
Схвалити план роботи Королівського ЗДО №2 імені Свтого Франциска на 2022-2023 навчальний рік
Голосували: «За» – 6; «Проти» – 0; «Утрималися» – 0.
Ухвала прийнята числом голосів – 6, що складає 100%
3. СЛУХАЛИ:
Марину ВАЦКО, директора ЗДО, яка ознайомила педагогів з проєктом освітньої програми Королівського ЗДО №» імені Святого Франциска на 2022-2023 навчальний рік.
УХВАЛИЛИ:
Схвалити освітню програму Королівського ЗДО №» імені Святого Франциска на 2022-2023 навчальний рік.
Голосували: «За» – 6;«Проти» – 0; «Утрималися» – 0.
Ухвала прийнята числом голосів – 6, що складає 100%
4.1.СЛУХАЛИ:
Марину ВАЦКО, директора ЗДО , яка ознайомила з листом МОН «Про перелік навчальноїлітератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для викори стання у закладах освіти у 2022/2023 навчальному році» і запропонувала присутнім схвалити програми, за якими буде працювати ЗДО у 2022-2023 навчальному році, а саме:
✓ Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» /.Білан О., рекомендованої Міністерством освіти і науки України (лист ІМЗО від 06.12.2021 № 22.1/12-1-751);
✓ Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку «Казкова фізкультура» авт. Єфименко М.М. (лист ІМЗО від 09.07.19 р. № 22.1/12-Г-627)
✓ Навчальна програма та календарно-тематичний план «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях» Богуш А.М., Сіданіч І. А., Сучок В.Є.(лист МОН від № 22.1/12-Г-1115 від 02.12.2019)
✓ Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» К.Крутій (лист ІМЗО від 14.07.2020 р. № 22.1/12-Г-274)
✓ Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки «Цікаві шашки» Семизорова В.В.,Романюк О.В.,Дульська Г.П. (Лист ІМЗО від 23.11.2020 №22.1/12-Г-1000)
✓ Парціальна програма для закладів дошкільної освіти «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку» О. Пометун та Н .Гавриш (Лист ІМЗО від 12.02.2019 №22.1/12-Г-46)
✓ Парціальна програма національно- патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» за науковою редакцією Рейпольської О. (Пр.№3 від 21.03.2022 №1.0009-2022)
ВИСТУПИЛИ:
Єву БІЛАК, вихователя, яка наголосила, що перспективне та календарне планування освітньо-виховної роботи в ЗДО здійснюється відповідно до вимог програми, вікових особливостей дітей, орієнтовного розподілу занять з врахування принципів послідовності, систематичності та науковості.
На початку кожного місяця у перспективному плані прописуються:
1. Орієнтовний розподіл занять.
2. Ранкова гімнастика. На місяць планують по 2 комплекси ранкової гімнастики.
3. Загартувальні процедури.
Перелік загартувальних заходів складається з урахуванням віку дітей, пори року, особливостей їхнього фізичного розвитку. У плані зазначають норми проведення та дозування процедур.
4. Робота з батьками. Зазначають вид, тему, термін проведення, відповідальну особу.
Додаткові розділи до перспективного плану: спостереження, усна народна творчість, види трудової та ігрової діяльності.
Календарне планування освітнього процесу може здійснюватися: за режимними моментами, за видами діяльності, за режимними моментами та видами діяльності, періодичністю – на один день, кілька днів або на тиждень.
4.2.СЛУХАЛИ:
Марину ВАЦКО, директора ЗДО, яка наголосила, що умовах сьогодення організація освітнього процесу повинна відбуватися з урахуванням безпекової ситуації. Також вона наголосила, що для організації освітнього процесу в Королівському ЗО №2 імені Святого Франциска необхідно згідно з внутрішнім наказом по ЗДО №10 о-д від 26.08.2022 року.
4.3. СЛУХАЛИ:
Єву БІЛАК, вихователя ЗДО, яка познайомила присутніх з планом підвищення кваліфікації на 2023 рік.
4.4. СЛУХАЛИ:
Марину ВАЦКО, яка наголосила, що ЗДО, які відновлюють діяльність у звичному режимі, мають ретельно підготуватися до роботи з дітьми. З метою створення безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу ЗДО необхідно вжити, відповідні заходи з посилення безпеки, а саме:
✓ обладнанати укриття для всіх учасників освітнього процесу (із запасами води та їжі, спальних місць, засобами захисту, аптечкою тощо);
✓ провести тренування з учасниками освітнього процесу відповідно
до алгоритму дій у разі оголошення сигналу повітряної тривоги або іншої надзвичайної ситуації;
✓ проведення з працівниками закладу занять за темами: збереження життя та здоров’я в умовах війни та надзвичайних ситуацій, надання домедичної допомоги;
✓ інформування батьків про створення безпечних умов для організації освітнього процесу. Освітнє середовище, в якому перебувають дошкільники в нових соціальних умовах воєнного стану, має бути не лише безпечним, а й інформативним, цікавим, змістовним, стимулювати когнітивний, емоційно-ціннісний та діяльнісно-поведінковий розвиток дітей. Облаштування внутрішнього простору приміщень укриттів має бути комфортним, містити все необхідне обладнання для організації освітнього процесу. З метою залучення дітей до різних видів діяльності педагогічному колективу необхідно заздалегідь спланувати змістовий контент роботи, що відвертатиме увагу дітей від хвилювань, страхів та сприятиме зниженню тривожності. Доцільно використовувати технічні засоби навчання, дидактичні, настільно-друковані ігри, різні види театрів, шашки, шахи, залучати дітей до малювання та поробок з паперу, природного матеріал
4.5. Марина ВАЦКО, директор ЗДО, яка повідомила, що відповідно до Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в Королівському ЗДО №2 імені Свтого Франциска, з метою пошуку шляхів вдосконалення освітньої діяльності в процесі розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, проведення оцінювання якості освітньої діяльності закладу освіти, приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства , необхідно провести самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти». Для вивчення напряму «Освітнє середовище» важливо чітко визначити індикатори, методи та джерела отримання інформації для кожного критерію
За результатами самооцінювання підготувати висновки, які будуть складовою щорічного звіту про діяльність закладу освіти та визначити шляхи вдосконалення освітньої діяльності, які стануть частиною річного плану роботи на наступний навчальний рік.
УХВАЛИЛИ:
1. Організацію освітнього процесу протягом 2022-2023 навчального року здійснювати за запропонованими програмами
✓ Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» /.Білан О., рекомендованої Міністерством освіти і науки України (лист ІМЗО від 06.12.2021 № 22.1/12-1-751);
✓ Парціальна програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку «Казкова фізкультура» авт. Єфименко М.М. (лист ІМЗО від 09.07.19 р. № 22.1/12-Г-627)
✓ Навчальна програма та календарно-тематичний план «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях» Богуш А.М., Сіданіч І. А., Сучок В.Є.(лист МОН від № 22.1/12-Г-1115 від 02.12.2019)
✓ Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» К.Крутій (лист ІМЗО від 14.07.2020 р. № 22.1/12-Г-274)
✓ Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки «Цікаві шашки» Семизорова В.В.,Романюк О.В.,Дульська Г.П. (Лист ІМЗО від 23.11.2020 №22.1/12-Г-1000)
✓ Парціальна програма для закладів дошкільної освіти «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку» О. Пометун та Н .Гавриш (Лист ІМЗО від 12.02.2019 №22.1/12-Г-46)
✓ Парціальна програма національно- патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина» за науковою редакцією Рейпольської О. (Пр.№3 від 21.03.2022 №1.0009-2022)
2. Розробляти щомісячне перспективне та календарне планування освітньо-виховної роботи з урахуванням визначних заходів на 2022-2023 навчальний рік відповідно до схвалених програм, орієнтовного розподілу занять та режимних моментів з періодичністю: перспективне планування – 1 раз на місяць, календарне планування – щоденно. Оформлювати перспективний та календарний план освітньо-виховної роботи рукописно або за допомогою засобів друку.
3. Погодити режим дня, орієнтовний розподіл занять у всіх вікових групах,
4 Схвалити план підвищення кваліфікації на 2023 рік.
5. Організувати відповідне ігрове розвивальне середовище для вихованців в тимчасовому укриті з урахуванням вікової категорії дітей
6. Провести самооцінювання якості освітньої діяльності за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти».
Голосували: «За» – 6; «Проти» – 0; «Утрималися» – 0.
Ухвала прийнята числом голосів – 6, що складає 100%.
Голова Марина ВАЦКО
Секретар Єва БІЛАК
Протокол №2
КОРОЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2 (ясла-садок) ІМЕНІ СВЯТОГО ФРАНЦИСКА
Королівської селищної ради Закарпатської області
90332 смт Королево, вулиця Шевченка №66, телефон 0958682292 email:korolevosntfranciska2@ukr.net
ПРОТОКОЛ №2
засідання педагогічної ради Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска
«Світ праці та обрії предметно-практичної
Компетентності дошкільників у процесі трудової діяльності»
24.11.2022
Голова – директор ЗДО Марина ВАЦКО
Секретар – вихователь Єва БІЛАК
Присутні:
Жужанна КРОТАЧ
Наталія ТОТАР
Вероніка ДОЛЖЕНКО
Оксана ЛІСЕНКОВА
Марина УХАЧ
Відсутні: -
Порядок денний:
1.Про виконання рішень педагогічної ради від 31.08.2022
2.Інтеграційний підхід до організації різних видів праці дошкільників
Вихователь Наталія ТОТАР
3.Співпраця з родинами: сучасні підходи до формування знань про працю дорослих у контексті інноваційних процесів у дошкільній освіті, створення у дітей «враження серйозної праці, без якої життя людини не може бути ні гідним, ні щасливим».
Вихователь Вероніка ДОЛЖЕНКО
4.Аналіз результатів тематичного вивчення предметно-практичної компетентності дошкільників засобами трудової діяльності та завдання на перспективу (дошкільні групи)
Директор ЗДО Марина ВАЦКО
5.Відеоперегляд фрагменів організації різних видів праці дошкільників і їх аналіз
Вихователі ЗДО
За порядок денний проголосували 7 осіб. Порядок денний прийнятий одноголосно.
Вихователем Єво БІЛАК внесено пропозицію щодо регламенту роботи, за регламент проголосувало 7 осіб. Регламент затверджений таким чином:
Доповідач - до 20 хв.
Інформація - до 15 хв.
Для довідок - до 20 хв.
1.СЛУХАЛИ:
Вихователя Єву БІЛАК, яка оголосила інформацію щодо виконання ухвали попередньої педагогічної ради, і зазначила, що всі рішення педагогічної ради від 31.08.2022 р. №1 «Новий навчальний рік – нові пріоритети діяльності " що мають чіткий термін виконання -виконані, рішення що розраховані на тривалий термін виконання- виконуються
2.СЛУХАЛИ:
Вихователя ЗДО Наталію ТОТАР, яка познайомила педагогів з інтеграційним підходом до організації різних видів праці дошкільників.
Педагог зауважила, що у житті кожної людини і у житті суспільства праця має визначальне значення. Від того, як людина ставиться до праці, як вона вміє працювати, багато у чому залежить її доля. Наголошуючи на ролі трудового виховання, Костянтин Ушинський писав, що можливість працювати, старанність — найкращий спадок, який може залишити своїм дітям і бідний, і багатий.
Наталія ТОТАР відмітила, що у новій редакції Базового компонента дошкільної освіти як Державного стандарту дошкільної освіти предметно-практичну, технологічну компетентність визначено як здатність дитини з допомогою дорослого чи самостійно реалізовувати творчі задуми з перетворення об'єктів довкілля з використанням різних матеріалів у процесі виконання конструктивних,технічно-творчих завдань та завдань з моделювання, що спирається на обізнаність із відповідними засобами та предметно-практичними діями.
Формування цієї компетентності є підгрунтямдля успішного навчання дитини в початковій школі, й узгоджується з Державним стандартом початкової освіти.
Предметно-практична та технологічна діяльність передбачає розв'язання дитиною практичних завдань: постановка мети,планування послідовності виконання дій формування простих висновків щодо способів дій розподіл обов'язків вибір необхідних матеріалів та інструментів контроль за виконанням дій аналіз та оцінювання отриманого результату.
Вихователь- методистзазначила, що головне завдання педагога - створення умов для прояву самостійності та практичного ро-зв'язання проблем самими дошкільниками.
Трудовадіяльність - цецілеспрямованийпроцесформування у дітейтрудовихнавичок і вмінь, поваги до працідорослих, звички до трудовоїдіяльності. Першітрудовіпроцесипоступовотрансформуються в таківидипраці як самообслуговування, господарсько-побутова, праця в природі, художняпраця. Для досягненнябажаного результату дітямпотрібніуміннявизначати мету і плануватитрудовийпроцес, оцінювати та аналізуватиотриманий результат, відповіднітрудовінавички і мотивація. Тому і вдома і в закладідошкільної освіти слідпідтримуватиінтересдітей до праці та до результатівсвоїхтрудовихдій; ознайомлювати з професіями та трудовимидіямидорослих, організовуватизустрічі з представникамирізнихпрофесій; залучатидітей до різнихвидівтрудовоїдіяльності.
Самообслуговування – це діяльність, спрямована на задоволення повсякденних особистих життєвих потреб, пов’язаних з необхідністю догляду за тілом, одягом, взуттям тощо (умивання, зачісування волосся, одягання, прибирання ліжка тощо). У процесі самообслуговування діти активно засвоюють необхідні навички, знання про власне тіло, предмети особистої гігієни, організацію гігієнічних процедур, набувають практичного досвіду самостійності. Щоденно виконуючи елементарні завдання із самообслуговування, дошкільники привчаються до систематичної праці й починають розуміти, що всі (дорослі і діти) мають певні обов’язки, виконання яких не слід перекладати на інших.
Елементами самообслуговування діти починають оволодівати з раннього віку, намагаючись самостійно вмитися, одягтися, поїсти та інше. Спочатку дії дітей досить обмежені, невпевнені, не завжди вдалі. Однак, якщо дорослі терпляче, послідовно та регулярно привчають дітей обслуговувати себе, використовують при цьому ігрові прийоми, показ і пояснення правильних способів дій, допомогу, спільне з дитиною виконання, постійні заохочення і вправляння у практичній діяльності, то згодом малюки оволодівають навичками самообслуговування. Досягнення дитини в самообслуговуванні важливо підтримувати і схвалювати Господарсько-побутова праця спрямована на дотримання чистоти і порядку в приміщенні, на ділянці, допомогу дорослим під час організації побутових процесів. Вона пронизує повсякденне життя дітей у дошкільному закладі й удома, забезпечує необхідний комфорт, хоча її результати не такі помітні, як в інших видах практичної діяльності. Господарсько-побутова праця сприяє вихованню в дітей бережливого, заощадливого ставлення до речей, прагнення їх раціонально використовувати, уміння помічати безлад і готовність його усувати.
Завдання дорослого – навчити дітей: виконувати трудові процеси цілісно – від осмислення мети до одержання результату та прибирання робочого місця; оволодівати способами виконання трудових дій і запобігання травматизму; самостійно контролювати якість роботи. Праця в природі передбачає трудову діяльність з об’єктами природи на городі, у квітнику, в садку, куточку живої природи, як догляд за рослинами і тваринами; обробка грунту; прибирання земельної ділянки тощо.
Це продуктивна праця, її кінцева мета конкретна і зрозуміла – виростити овочі, квіти, ягоди, підгодувати пташок тощо. Хоча така мета й доступна дошкільникам, проте вона віддалена в часі й потребує від дітей довготривалих фізичних, вольових, розумових зусиль, послідовної, копіткої роботи, постійного контролю, відповідальності за інше життя.
Як бачимо, праця в природі створює сприятливі умови для емоційно-ціннісного, соціально-морального, пізнавального розвитку дітей, збагачує рухову сферу, а праця, організована на свіжому повітрі, загартовує організм, зміцнює нервову систему
ВИСТУПИЛИ:
Директор Марина ВАЦКО, яка відмітила, що таке художньо-продуктивна діяльність - це перетворювальна діяльність із предметами та матеріалами, у якій дитина пізнає їхні властивості. Улюбленим видом художньо-практичної діяльності дошкільнят є художня праця. Вона допомагає формувати у дітей засади конструктивних умінь і навичок, сприяє їхньому творчому розвитку. У технології художньої праці механічна обробка різних матеріалів інтегрується з художньо-конструкторською діяльністю - дизайном. Діти виготовляють різні предмети з паперу, картону, природних матеріалів, перетворюють предмети, які вийшли з ужитку, даруючи їм нове життя. Дошкільники набувають навички користування найпростішими інструментами (ножицями, голкою тощо), опановують способи обробки різних матеріалів. Спираючись на форму, колір, фактуру матеріалу, вони шукають оригінальні способи розв'язання творчих завдань, пов'язаних із виготовленням виробів. Види художньо-продуктивної діяльності: дизайн, рукоділля(хендмейд), технічне моделювання(інжиніринг). Технічне моделювання - творча діяльність зі створення макетів та моделей нескладних технічних об'єктів. Саме в цій діяльності відбувається розвиток інженерного мислення дошкільників.
Текст доповіді додається до протоколу
УХВАЛИЛИ:
Вихователям всіх вікових груп:
1.Систематично планувати трудову діяльність в освітній процес.
Постійно
3.СЛУХАЛИ:
Вихователя Вероніку ДОЖЕНКО, яка познайомила педагогів із сучасні підходами до формування знань про працю дорослих у контексті інноваційних процесів у дошкільній освіті, створення у дітей «враження серйозної праці, без якої життя людини не може бути ні гідним, ні щасливим».
Педагог зауважила, що кожна родина прагне виростити сина чи доню працьовитими, успішними здатними приносити користь суспільству. З дитинства жити в праці . До того дня, поки діти виростуть, здобудуть професію, мине чимало років.
Діти ходитимуть до дитячого садка, вчитимуться у школі, весь цей час вони набуватимуть певних трудових навичок.
А починати треба з раннього дитинства, з того періоду, коли закладаються основні моральні якості дитини, коли серце її відкрите для добра, чесності й справедливості, коли вона вчиться шанувати, любити, берегти.
Отже, головне завдання сім'ї — так організувати свій уклад життя і діяльність дитини в сім'ї, аби самостійний труд мав на неї максимальний виховний вплив. Не примушувати, а привчати
Найголовнішими якостями, які ми повинні виховувати у дітей в сім’ї, мають бу-ти любов до праці, повага до трудівників, готовність виконувати будь-яку потрібну для суспільства роботу. Труд має стати життєвою потребою маленького громадянина.
А починається він із самообслуговування: вдягання черевичок, застібання ґудзиків, умивання, складання іграшок, застилання ліжка, в дитсадку — чергування по їдальні, у зеленому куточку тощо. І важливо не примушувати, а привчати дитину до трудового зусилля. Терпляче, наполегливо, поступово. Примус до праці може викликати в неї протест, а пізніше — відразу. Саме побутова праця закладає підґрунтя трудового виховання.
Залучаючи дітей до виконання побутових обов'язків в сім’ї, ми виховуємо звичку працювати, а разом з нею привчаємо піклуватися про інших людей, формуючи благородні бажання. Привчати дітей до виконання будь-яких побутових справ вдома треба не лише тому, що ми маємо готувати їх до майбутнього самостійно-го життя. Звичка й уміння робити щось своїми руками стануть у нагоді дитині, яку б професію вона не обрала, і, крім того, вони значною мірою сприяють її розумовому розвиткові.
Одним із шляхів духовного збагачення особистості дитини в сім’ї- є ознайомлення з працею дорослих. Шанобливість, добре слово або заохочувальна усмішка мами , пробуджує у душах малечі уважне і вдячне ставлення до праці. Тому так важливо батькам позитивно оцінювати навіть незначні успіхи в певній роботі дитини, показувати малюку естетику праці.
Виконання певних посильних трудових обов’язків сприяє вихованню у дитини почуття відповідальності, чуйності, доброзичливості. Для формування всіх цих якостей в сім’ї є найсприятливіші умови. Тут всі справи і турботи спільні, загальні. Спільна з батьками або іншими членами сім’ї праця спонукає дитину до-помагати один одному, робити щось для всіх. Як долучити дитину до праці?
У сім’ї діти постійно бачать, що батьки роблять: готують їжу, прибирають квартиру, перуть білизну, шиють тощо. Спостереження за тим, як виконують виконують дорослі ці повсякденні справи, поступово допомагає дитині зрозуміти їх значимість і ставлення батьків до праці: мама прийшла з роботи втомлена, але повинна готувати вечерю для всіх, тато йде в магазин за продуктами. Слід пам’ятати, що дитячі спостереження можуть мати споглядацький характер. Щоб приклад членів сім’ї став для дитини керівництвом до дії, дорослі можуть су-проводжувати свою роботу поясненнями. Це зазвичай привертає до себе увагу дітей, вони задають питання, намагаються допомогти батькам. Необхідно пам’ятати і батькам і про важливість ознайомлення дитини з їх працею на виробництві, про, те, що вони роблять і яку користь приносять людям; наприклад, мама – лікар, вона лікує хворих; тато – педагог, він навчає дітей. В процесі працею дорослих у дитини виховають повагу до праці всіх людей. Гуляючи з дитиною, потрібно навчити її кидати сміття тільки в урну, крім того, звернути увагу на те, як чисто на вулиці. Малюкові буде цікаво дізнатися, що за чистотою вулиць стежить двірник. Чиста вулиця- результат його праці. Двірник встає раніше за всіх і, коли діти йдуть до дитячого садка, вже закінчує свою роботу.
Педагог свій виступ закінчила словами В.О.Сухомлинського , який зазначав: «Трудове виховання - це, образно кажучи, гармонія трьох понять: треба, важко, прекрасно». Працю дитини видатний педагог розглядав у нерозривній єдності з вихованням високих моральних почуттів до батьків та інших дорослих людей. І якщо батьки хочуть, щоб їхні діти виростали справжніми людьми, вони повинні забути про легке безтурботне дитинство для них. Життя дітей немислиме без праці, без фізичної і духовної напруги. «Життя тисячу разів переконувало мене в тому, що справжнє щастя дістається тому, хто починає своє трудове життя одночасно з початком навчання у дитячому садку. Не гру в працю, а саме справжнє трудове життя».
Текст доповіді додається до протоколу
УХВАЛИЛИ:
Вихователям всіх вікових груп:
1.Систематично планувати роботу з батьками з питань трудового виховання дітей.
Постійно
4.СЛУХАЛИ:
Директора ЗДО, Марину ВАЦКО, яка зачитала довідку за результатами тематичного вивчення щодо предметно- практичної компетентності дошкільників засобами трудової діяльності
Текст довідки додається
5.СЛУХАЛИ:
Вихователів Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска, які презентували відео фрагментів організації різних видів праці дошкільників і провели їх аналіз.
Для покращення роботи з трудового виховання в ЗДО :
УХВАЛИЛИ:
1.Вихователям всіх вікових груп:
1.1. Дібрати матеріал з проблеми виховання трудових навичок у дошкільників.
Протягом місяця
1.2 Провести перевірку рішень педагогічної ради
До 25.01.2023
1.3 Посилити роботу з організації трудового виховання .
Постійно.
1.4 Працювати над формуванням культури одягання дітей, вміння звертатися за допомогою до дорослих та однолітків під час одягання, роздягання.
Постійно.
1.5 Особливу увагу звернути на виховання культури праці. Чітко стежити за виконанням мети і послідовності трудових процесів, враховуючи фактор часу в роботі.
Постійно.
1.6 Продумувати використання ігрових моментів під час проведення занять з художньої праці.
Постійно.
1.7 Індивідуально закріпити з дітьми професії їх батьків.
Постійно.
1.8 Посилити індивідуальну роботу з ознайомлення дітей з працею гончарів; маляра, швачки та сільськогосподарськими професіями (овочівники, тваринники, хлібороби)
Постійно.
1.9 Систематично планувати трудові доручення.
Постійно.
1.10 Систематично планувати роботу з батьками з питань трудового виховання дітей.
Постійно
Голосували: «За» – 7; «Проти» – 0; «Утрималися» – 0.
Ухвала прийнята числом голосів – 7, що складає 100%.
Голова Марина ВАЦКО
Секретар Єва БІЛАК
Протокол №3
КОРОЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2 (ясла-садок) ІМЕНІ СВЯТОГО ФРАНЦИСКА
Королівської селищної ради Закарпатської області
90332 смт Королево, вулиця Шевченка №66, телефон 0958682292 email:korolevosntfranciska2@ukr.net
ПРОТОКОЛ №3
засідання педагогічної ради Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска
Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку
30.03.2023
Голова – директор ЗДО Марина ВАЦКО
Секретар – вихователь Єва БІЛАК
Присутні:
Наталія ТОТАР
Оксана ЛІСЕНКОВА
Марина УХАЧ
Ірина РАКОВЦІ
Відсутні: -
Порядок денний:
1.Про виконання рішень педагогічної ради від 24.11.2022
2.Заняття з розвитку мовлення : сучасний підхід
Вихователь Наталія ТОТАР
3.Розвиток мовлення: розв’язуємо актуальні проблеми
Вихователь Марина УХАЧ
4.Структурно-синтаксична схема –методичний прийом, який допомагає навчити
розповідати
Директор Марина ВАЦКО
5. Колективне сюжетоскладання як засіб розвитку зв´язного мовлення дошкільників
.
Вихователь Єва БІЛАК
6.Розвиток діалогічного мовлення дітей дошкільного віку під час сюжетно-розвивальних ігор (з досвіду роботи).
Директор Марина ВАЦКО
За порядок денний проголосували 6 осіб. Порядок денний прийнятий одноголосно.
Вихователем Єво БІЛАК внесено пропозицію щодо регламенту роботи, за регламент проголосувало 6 осіб. Регламент затверджений таким чином:
Доповідач - до 20 хв.
Інформація - до 15 хв.
Для довідок - до 20 хв.
1.СЛУХАЛИ:
Вихователя Єву БІЛАК, яка оголосила інформацію щодо виконання ухвали попередньої педагогічної ради, і зазначила, що всі рішення педагогічної ради від 25.11.2022р. №2 «Світ праці та обрії предметно-практичної компетентності дошкільників у процесі трудової діяльності" що мають чіткий термін виконання -виконані, рішення що розраховані на тривалий термін виконання- виконуються .
2.СЛУХАЛИ:
Вихователя Наталію ТОТАР, яка познайомила педагогів з сучасним підходом до проведення занять з розвитку мови.
Наталія Юріївна наголосила, що педагоги-дошкільники завжди перебувають у пошуку нових знань, цікавих та корисних інновацій, адже вони працюють із допитливими непосидами, які весь час у різні способи розширюють поле пізнання себе і світу .
У сучасній дошкільній лінгводидактиці заняття розглядається як спрямоване спілкування, що активізує учасників, навчальио-ігрова комунікація в різних форматах діалогу між дорослим і дітьми, дітей між собою як рівноправних партнерів, незалежно від того, де і як саме воно відбувається.
Відтак зовнішні ознаки заняття стали сприйматися як менш значущі порівняно з йото сутнісними характеристиками, багато з яких зазнали суттєвих змін.
Якщо говорити про загальне оновлення підходів до організації мовленнєвої роботи з дітьми, зокрема й на заняттях, то акцент має робитися не на розв'язанні окремих завдань з мовленнєвого розвитку дітей, а на реалізації цілісного підходу до становлення й розвитку мовної особистості дошкільника.
Такий підхід поєднує в собі навчання мови і розвиток мовленнєвих умінь та навичок, але чітко визначає особисті пріоритети як мету і результат: не знання про мову (мета, відсторонена від особистості дитини), не розвинені окремі уміння то навички(мета, що також певного мірою ігнорує загальний рівень психічного розвитку, особливості конкретного дошкільника), а цілісна особистість як носій мови.
2.ВИСТУПИЛИ:
Директор Марина ВАЦКО, яка відмітила , що головною складовою цієї системи є планування спеціальних занять з розвитку мовлення як організованого, планомірного, систематичного, цілеспрямованого процесу. Плануючи заняття, враховуйте такі чинники: зміст навчання в кожній віковій групі; пізнавальну тему тижня (ознайомлення з навколишнім світом і природою);обрану методику розвитку мовлення. Директор нагадала які є види заняття.
Марина Миколаївна розповіла, що відповідно до методики Алли Богуш комплексне мовленнєве заняття — це заняття, що складається із трьох самостійних частин, кожна з яких присвячена одному з розділів мовленнєвої роботи. Ураховуючи рівень підготовки дітей, визначте самостійно, який розділ розглядати з ними першим. В окремих випадках доцільно розпочинати заняття з роботи над словником чи граматичною правильністю мовлення, а потім переходити до розв’язання завдань з розвитку зв’язного мовлення, які є обов’язковими елементами комплексних занять. Робота над звуковою культурою мовлення зазвичай є третьою частиною заняття. Заплануйте комплексні мовленнєві заняття тричі на місяць.
Текст доповіді додається до протоколу
2.УХВАЛИЛИ:
1.Вихователю-методисту:
1.1.Підготувати рекомендації для вихователів щодо забезпечення ефективності мовленнєвих занять.
Термін: до 28.04.2023р
2. Вихователям всіх вікових груп:
2.1.Систематично планувати сучасні комплексні і тематичні мовленнєві заняття в освітньо- виховний процес.
Постійно
2.2. Під час проведення освітньої роботи з дошкільниками, надавати пріоритет інтерактивним методам навчання, будувати мовленнєву взаємодію з дітьми як із рівноправними партнерами, співрозмовниками
Постійно
Підготувати рекомендації для вихователів щодо забезпечення ефективності н занять.
Термін: до 28.04.2023р
3.СЛУХАЛИ:
Вихователя МаринуУХАЧ, яка познайомила педагогів із актуальними проблемами з розвитку мовлення, та як їх розв’язувати.
Вона детально розповіла, що на сучасному етапі націлену мовленнєву роботу педагоги спрямовують на формування особистості, яка вільно і творчо застосовує засоби мови в різних ситуаціях буття, тобто на розвиток мовленнєвої особистості.
Мовленнєва робота має вийти за межі мовленнєвих занять і відбуватися протягом усього дня в різних формах роботи та видах діяльності дітей.
Завдання сучасного педагога — забезпечити не лише нормативний рівень розвитку мовлення, тобто навчити вимовляти звуки, слова і створювати елементарні висловлювання, а й допомогти дитині піднятися на вищій культурний рівень в опануванні мовлення, навчити самовиражатися через мовлення та використовувати мовлення як засіб ідентифікації особистості, виокремлення себе серед інших.
Майстерність постанови запитань — умова стимулювання мовленнєвої та індивідуальної активності дітей.
Марина Михайлівна підкреслила особливу значущість у вихованні мовленнєвої особистості набуває правильно організована мовленнєва робота з дітьми. Основне навантаження лягає не стільки на обрану форму роботи, скільки на грамотно дібрані методи, прийоми, засоби навчання. Професіоналізм педагога виявляється в таких начебто дрібницях, як вміння ставити запитання. Для побудови реального і змістовного діалогу важливо дотримуватися певних правил щодо його змісту, форми, а також способу постановки запитань.
Текст доповіді додається до протоколу
УХВАЛИЛИ:
Вихователям всіх вікових груп:
1. Приділяти більше уваги розвитку мовлення дошкільнят під час різних форм роботи з
дітьми, використовуючи різноманітні інноваційні методи та прийоми
Постійно
2. Дотримуватись принципів системності та послідовності при плануванні роботи з мовленнєвого розвитку дошкільнят згідно програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та оновленого БКДО.
Постійно
4.СЛУХАЛИ:
Директора Марину ВАЦКО , яка познайомила педагогів з структурно-синтаксичною схемою –як методичним прийомом, який допомагає навчити розповідати.
Директор детально розповіла про структурно-синтаксичну схему та її суть. Марина Миколаївна відмітила, що для того щоб забезпечити дітям успіх, незалежно від їхнього рівня володіння мовленням слід використовувати слова-стимули, вони дають змогу створити у дітей враження, що вони складають історію самостійно. Коли кожна дитина додає своє слово-реакцію, то кінцевий результат викликає у них задоволення від групового успіху. А це відчуття надихає та викликає бажання продовжувати складати сюжет.
Текст доповіді додається до протоколу
ВИСТУПИЛИ:
Марина ХАЧ., вихователь, яка запропонувала тест для педагогів «Чи вмієте ви слухати?»
УХВАЛИЛИ:
Вихователям всіх вікових груп:
1. Використовувати структурно-синтаксичну схему під час проведення різних видів мовленнєвих занять
Постійно
5.СЛУХАЛИ:
Вихователя Єву БІЛАК, яка познайомила педагогів з колективним сюжетоскладанням як засобом розвитку зв´язного мовлення дошкільників.
Педагог відмітила, що особливу значущість у вихованні мовленнєвої особистості набуває правильно організована мовленнєва робота з дітьми.
Ірина Вікторівна зауважила, що таке колективне сюжетоскладання, як правильно організовувати колективне сюжетоскладання.
Вихователь підсумувала, що технологія колективного сюжетоскладання забезпечує інтеграцію різних видів активності дітей під час реалізації задуму. Спільна робота дає змогу активізувати творчу уяву, мислення і мовлення дітей. Тож спробуйте, і до нудних розповідей за зразком ви більше не повернетесь.
Текст доповіді додається до протоколу
УХВАЛИЛИ:
Вихователям всіх вікових груп:
1. Використовувати колективне сюжетоскладання під час мовленнєвих занять
Постійно
6.СЛУХАЛИ:
Директора ЗДО, Марину ВАЦО з доповіддю-презентацією з власного досвіду на тему «Розвиток діалогічного мовлення дітей дошкільного віку під час сюжетно-розвивальних ігор».
Вона зазначила, що для реалізації соціально-комунікативної освітньої галузі використовується провідна діяльність для дітей даної вікової групи — ігрова, що включає сюжетно-рольову гру . На сьогоднішній день одним з найбільш яскравих, розвиваючих, цікавих, значущих методів, для дітей дошкільного віку є сюжетно-рольова гра. Це обумовлено тим, що рольова гра у всіх сферах людської діяльності стає універсальним інструментарієм, що дозволяє забезпечити її системність, ціле орієнтованість і результативність. А також наголосила, що сюжетно-рольова гра служить ефективною умовою для розвитку зв’язного мовлення. В ході сюжетно-рольової гри розвивається не тільки зовнішня, але і смислова сторона мовлення, відбувається збагачення слова, розширення його значення, внаслідок чого воно набуває велику мобільність.
Сюжетно-рольові ігри сприяють формуванню та інтеграції діалогічних навичок. Чим вищий рівень креативності дитини в грі, тим багатшим і різноманітнішим буде діалог. Однак розвиток здатності дитини використовувати різні типи інтерактивних підказок і дотримуватися правил поведінки в діалозі сприяє розвитку самої гри. Марина Миколаївна зауважила, що сюжетно-рольові ігри зазвичай проводяться між заняттями і у вільний час у другу половину дня. Можна провести під час прогулянки. Часто рольові ігри включаються в структуру мовленнєвих і творчих занять.
Текст доповіді додається до протоколу
ВИСТУПИЛИ:
Наталія ТОТАР., вихователь, яка запропонувала педагогам Пам’ятку «Секрети ефективної бесіди з дітьми».
УХВАЛИЛИ:
Вихователям всіх вікових груп:
1. Використовувати сюжетно- рольові ігри для розвитку діалогічного мовлення дітей дошкільного віку
Постійно
Голосували: «За» – 6; «Проти» – 0; «Утрималися» – 0.
Ухвала прийнята числом голосів – 6, що складає 100%.
Голова Марина ВАЦКО
Секретар Єва БІЛАК
Протокол №4
КОРОЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2 (ясла-садок) ІМЕНІ СВЯТОГО ФРАНЦИСКА
Королівської селищної ради Закарпатської області
90332 смт Королево, вулиця Шевченка №66, телефон 0958682292 email:korolevosntfranciska2@ukr.net
ПРОТОКОЛ №4
засідання педагогічної ради Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска
Результат роботи – життєва компетентність дошкільника.
26.05.2023
Голова – директор ЗДО Марина ВАЦКО
Секретар – вихователь Єва БІЛАК
Присутні:
Наталія ТОТАР
Оксана ЛІСЕНКОВА
Марина УХАЧ
Ірина РАКОВЦІ
Неля ПЕЛЕХАЧ
Відсутні: -
Порядок денний:
1.Про виконання рішень педагогічної ради від 30.03.3023.
2.Реалізація педагогічним колективом завдань БКДО:
2.1. Про результати узагальнювального моніторингу сформованості компетентностей дошкільників у світлі оновленого Базового компонента дошкільної освіти .
Директор ЗДО Марина ВАЦКО
2.2 Про самооцінювання ВСЯО за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти».
Директор Марина ВАЦКО
3. Про організацію літнього оздоровлення дітей. Обговорення плану роботи закладу на літній період..
Вихователь Марина УХАЧ
За порядок денний проголосували 7 осіб. Порядок денний прийнятий одноголосно.
Вихователем- методистом внесено пропозицію щодо регламенту роботи, за регламент проголосувало 7 осіб. Регламент затверджений таким чином:
Доповідач - до 20 хв.
Інформація - до 15 хв.
Для довідок - до 20 хв.
1.СЛУХАЛИ:
Єву БІЛАК,вихователя, яка оголосила інформацію щодо виконання ухвали попередньої педагогічної ради, і зазначила, що всі рішення педагогічної ради від 30.03.2023р. №3 «Інноваційні методи розвитку мовлення дітей дошкільного віку" що мають чіткий термін виконання -виконані, рішення що розраховані на тривалий термін виконання- виконуються .
2.СЛУХАЛИ:
Марину ВАЦКО, директора ЗДО, яка познайомила педагогів із реалізацією педагогічним колективом завдань БКДО, а саме: результати узагальнювального моніторингу сформованості компетентностей дошкільників у світлі оновленого Базового компонента дошкільної освіти. Педагог наголосила, що з метою створення ефективної системи управління якістю освіти в Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска, комплексної оцінки якості освіти в 2022-2023 н.р., проводився узагальнювальний освітній моніторинг рівня знань та досягнень дітей з 27.03.2023 р. по 05.04.2023 р.
Завдання моніторингового дослідження:
1. Виявити якість практичної реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти та отримати об’єктивну інформацію про якість дошкільної освіти, а також прогнозувати її розвиток.
2. Дослідити рівень засвоєння програмового матеріалу дошкільниками відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
3. Надати рекомендації педагогам та батькам дошкільників стосовно визначення шляхів покращення якості дошкільної освіти, спираючись на результати моніторингу.
Статистичну обробку даних вивчення стану сформованості життєвих компетентностей педагоги здійснювали за критеріями, чітко визначеними за кожним підрозділом програми, які позначаються рівнем:високий - дитина виконує дії самостійно – В;достатній -дитини виконує дії самостійно, але іноді потребує допомогу дорослого– Д;середній - дитина виконує самостійно лише окремі дії, але здебільшого потребує допомогу дорослого – С;початковий – дитина виконує дії за допомогою дорослого – П.
Марина Микоаївна розповіла, що в результаті діагностики з’ясовано, що вся освітня робота з дітьми планується і проводиться відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми «Українське дошкілля», листа Міністерства освіти і науки України №1/8504-22 від 27.07.2022 р. «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році», та інших документів в галузі дошкільної освіти. Результати, отримані під час вивчення освітнього процесу в різних вікових групах, свідчать про те, що робота ведеться на належному рівні. Процеси життєдіяльності протягом дня здійснюються відповідно до режиму дня, віку, інтересів та запитів дітей. Обстежено 88 дітей, що склало 73% від загального складу. В зв’язку з об’єктивними обставинами, воєнним станом на території України, не були обстежені діти, які не відвідують дошкільний заклад – 35 дітей, знаходяться за межами країни – 7 дітей, за межами області – 28 дітей (отримують консультації від вихователів в режимі онлайн).
ВИСТУПИЛИ:
Марина ВАЦКО, директор ЗДО, яка повідомила , що педагогічне обстеження проводилося шляхом проведення: контрольних та підсумкових занять; міні-занять з окремими дітьми; спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані);бесід з дітьми; різних видів ігор; вивчення продуктів праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості тощо);самоаналізу рівнів засвоєння програмового матеріалу вихователями груп.
Директор наголосила які результати моніторингу по вікових групах. А також окреслила, що проведення моніторингового дослідження у групах дітей дошкільного віку дало змогу відстежити динаміку розвитку особистості дошкільника, встановити загальну картину розвиненості вихованців, що дозволить педагогам більш плідно і ефективно працювати над проблемами, виявленими в ході вивчення.
Текст доповіді додається до протоколу
УХВАЛИЛИ:
¾ застосовувати дистанційні форми роботи для забезпечення безперервної дошкільної освіти дітей, які з об’єктивних причин (за станом здоров`я, в умовах адаптивного карантину та дії воєнного стану)не відвідують ЗДО;
¾ ефективно використовувати потенціал різних моделей організації освітнього процесу із застосуванням сучасних інноваційних технологій, що відповідають особливостям розвитку кожної дитини;
¾ здійснювати компетентнісний та діяльнісний підхід до організації освітнього процесу для отримання відповідних компетентностей на засадах особистісно зорієнтованого, інтегрованого принципу організації освітнього процесу;
¾ ефективно здійснювати освітній процес як в групових приміщеннях, на прогулянках, так і в тимчасовому укритті;
¾ оптимізувати роботу щодо комунікативної компетентності, у різних формах конструктивної взаємодії дитини
Голосували: «За»-7; «Проти»-0; «Утрималися»-0.
Ухвала прийнята числом голосів - 7, що складає 100%
4.СЛУХАЛИ:
Марину ВАЦКО, директора ЗДО, яка ознайомила з висновком про рівень якості освітніх процесів Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска за результатами проведення самооцінювання за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти» 2022/2023н.р
Текст доповіді додається до протоколу
УХВАЛИЛИ:
1.1 Продовжувати забезпечувати комфортні і безпечні умови навчання і праці.
Постійно
1.2 Створювати освітнє середовище, вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації.
Постійно
Голосували: «За»-7; «Проти»-0; «Утрималися»-0.
Ухвала прийнята числом голосів - 7, що складає 100%
5.СЛУХАЛИ:
Марину ВАЦКО,вихователя, про організацію літнього оздоровлення дітей. Обговорення плану роботи закладу на літній період..Узгодження розподілу часу для організації життєдіяльності дітей дошкільного віку для кожної вікової групи та орієнтовний розподіл навчально- пізнавальних занять відповідно до рекомендацій чинних програм на літній період в умовах воєнного стану 2022/2023 н.р
УХВАЛИЛИ:
1.Схвалити план заходів на літній період 2022/2023 н.р.
2.Узгодження розподілу часу для організації життєдіяльності дітей дошкільного віку для кожної вікової групи та орієнтовний розподіл навчально- пізнавальних занять відповідно до рекомендацій чинних програм на літній період в умовах воєнного стану 2022/2023 н.р
Голосували: «За»-7; «Проти»-0; «Утрималися»-0.
Ухвала прийнята числом голосів - 7, що складає 100%
Голова _____________ Марина ВАЦКО
Секретар ______________Єва БІЛАК