Протоколи педагогічних рад 2020-2021 н.р.

Протокол №1

КОРОЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2           (ясла-садок)  ІМЕНІ СВЯТОГО ФРАНЦИСКА

                         Королівської селищної ради  Закарпатської області

90332 смт Королево, вулиця Шевченка №66, телефон 0958682292  email:korolevosntfranciska2@ukr.net

 

 

ПРОТОКОЛ №1

засідання педагогічної ради Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска

«Пріоритетні напрями освітньої діяльності ЗДО

у 2020/2021 н.р.»

 

 

31.08.2020

Голова – директор ЗДО Вацко М.М..

Секретар – вихователь Білак Є.А.

Присутні: Івегеш А.В.,

Кротач Ж.К.,

Тотар Н.Ю.,

Вороняк З.С.,

Шаркань Д.І.

Ухач М.М.

 

Відсутні: -

 

Порядок денний

1.      Організація роботи в закладах дошкільної освіти у 2020/2021н.р. (інструктивно-методичні рекомендації до листа МОН України від 30.07.2020  № 1/9-411); наказ МОН України від 20.04.2015 №446 «Про гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності»(виступ, обговорення)

Вацко М.М., директор                                      

2.      Обговорення та схвалення плану роботи ЗДО на 2020/2021 навчальний рік. Затвердження розкладу, режиму дня дошкільників (круглий стіл)

Івегеш А.В.. вихователь, педагоги

3.      Про затвердження  освітньої  програми Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска на 2020/2021 навчальний рік

Вацко М.М., директор 

4.      Про затвердження Плану роботи педагогічно ради Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска на 20202021 навчальний рік.

Вацко М.М., директор 

                                    

За порядок денний проголосували 8 осіб. Порядок денний прийнятий одноголосно.

 Вихователем Білак Є.А. внесено пропозицію щодо регламенту роботи, за регламент проголосувало 8 осіб. Регламент затверджений таким чином:

Доповідач – до 20 хв.

Інформація – до 15 хв.

Для довідок – до 20 хв.

 

1.СЛУХАЛИ:

Вацко Марину Миколаївну, директора ,щодо « Організації роботи в закладах дошкільної освіти у 2020/2021н.р. (інструктивно-методичні рекомендації до листа МОН України від 30.07.2020 №1/9-411)

Директор відмітила, що Організація діяльності закладів дошкільної освіти (далі — ЗДО) у 2020/2021 навчальному році залежатиме від епідемічної ситуації у конкретному регіоні. Рішення щодо обрання сценарію, за яким буде відбуватись діяльність закладів, ухвалюватимуть регіональні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, залежно від особливостей епідеміологічної ситуації в конкретному регіоні.

За сприятливої епідемічної ситуації у регіоні та відповідного рішення зазначеної комісії, ЗДО працюють у звичайному режимі, створивши максимально безпечні умови для вихованців та працівників. За створення таких умов відповідають засновники та керівники ЗДО.

Із керівними принципами та заходами щодо безпечного відновлення роботи та функціонування ЗДО, а також розвитку дітей та підтримки працівників можна ознайомитися в постанові Головного державного санітарного лікаря України від 21.05.2020 № 25 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», листах Міністерства освіти і науки України від 23.04.2020 № 1/9-219 «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти під час карантину», від 22.05.2020 № 1/9-269 «Щодо відновлення діяльності закладів дошкільної освіти», матеріалах ЮНІСЕФ «Рекомендації щодо відновлення роботи закладів дошкільної освіти після COVID-19».

З метою сприяння дотримання соціальної дистанції в приміщенні, під час перебування дітей у груповому осередку варто здійснювати організацію простору ігрової кімнати у вигляді осередків діяльності, які відображають освітні потреби й інтереси дітей дошкільного віку. Організація осередків діяльності дає можливість забезпечити основні види діяльності дітей дошкільного віку через роботу у парах, малих групах, а також індивідуально, уникаючи скупчення

При плануванні роботи на новий навчальний рік ЗДО самостійно визначають завдання з урахуванням виявлених проблем.

Педагогічні працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі; розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проєктів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання та ін. (Закон України «Про освіту», ст. 54, п.1).

Міністерство освіти і науки України у 2020/2021 н. р. продовжуватиме роботу з координації діяльності закладів дошкільної освіти в умовах карантинних заходів, спричинених COVID-19. Пріоритетними завданнями вважаємо також оновлення нормативно-правової бази, а саме:

·                    Закону України «Про дошкільну освіту»;

·                    Базового компоненту дошкільної освіти;

·                    Положення про дошкільнийнавчальний заклад.

 (Текст виступу додається)

ВИСТУПИЛИ:

Білак Є.А., яка ознайомила педагогічний колектив із чинними освітніми програмами для використання у 2020/2021 навчальному році у дошкільних навчальних закладах.

В ЗДО різних типів і форм власності можуть використовувати комплексні та парціальні освітні програми, рекомендовані або схвалені Міністерством освіти і науки України. Педагогічні колективи мають право обирати для використання в роботі чинні програми, перелік та особливості реалізації яких обговорює та схвалює педагогічна рада ЗДО. Дозволяється використовувати кілька комплексних і парціальних програм, відповідно до яких педагоги планують освітню діяльність. Окрім того, ЗДО можуть розробити і власні освітні програми.

Таким чином, ЗДО може використати схвалені чи рекомендовані міністерством програми як основну частину своєї освітньої програми, за необхідності, доповнюючи її додатковими компонентами. У цьому випадку, в рішенні педагогічної ради про схвалення освітньої програми закладу необхідно вказати назву (назви) та реквізити схвалених чи рекомендованих програм (лист Міністерства освіти і науки України від 09.12.2019 № 1/9-750 «Щодо освітніх програм у закладах дошкільної освіти»).

(Текст виступу додається)

УХВАЛИЛИ:

1.                Схвалити навчальні програми, за якими буде працювати педагогічний колектив ЗДО протягом 2020-2021 навчального року, комплексну освітню програму:

-        Програма  розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (авт.кол. Білан О., Возна Л., Максименко О. та ін.) у редакції 2017р. ;

парціальні освітні  програми:

-        Єфименко М.М. «Казкова фізкультура»,

-        Навчально- методичний  посібник Шевчук А.С. Дитяча хореографія Програма хореографічної діяльності дітей від 3-ох до 7 років

-        Кулікова І.А., ШкварінаТ.М.«Англійська мова для дітей дошкільного віку»,

-        Богуш А.М., Сіданіч І.Л. " Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях»,

-        Каплуновська О.М Кичата І.І.,  «Україна – моя Батьківщина»,

-        Альтернативна програма формування культури інженерного мислення в дошкільників «STREAM-  освіта, або Стежинки у Всесвіт»

 

«За» -8;                           «Проти»-0;                     «Утрималися»-0.

Ухвала прийнята числом голосів – 8, що складає 100%

 

2.СЛУХАЛИ:

Івегеш А.В., вихователя– « Обговорення і схвалення річного плану роботи та пріоритетних напрямків роботи ЗДО на 2020-2021 навчальний рік» 

(Текст виступу додається)

 

ВИСТУПИЛИ:

Вацко М.М.., директор ЗДО - планується контроль з вивчення стану організації життєдіяльності дітей : 1- поточний, 2 - оперативні, 4 - оглядово- оперативні, 2 - тематичні, 2 - фронтальні , адміністративний контроль та заходи адміністративно-господарської діяльності.

Виноситься на розгляд виробничих нарад низка питань.

Директор ознайомила з розкладом занять і режимом дня дітей дошкільного віку

Орієнтовний розподіл занять складається для конкретної вікової групи дітей. Виходячи з цього, визначається освітня спрямованість, кількість тривалість та вид занять (інтегровані, комплексні, тематичні, комбіновані).

Перспективне та календарне планування навчально-виховної роботи в ЗДО здійснюється відповідно до вимог програми , вікових особливостей дітей, орієнтовного розподілу занять з врахування принципів послідовності, систематичності та науковості.

На початку кожного місяця у перспективному плані прописуються:

1.Орієнтовний розподіл занять.

 2.Ранкова гімнастика та гімнастика пробудження після сну .

На місяць планують по 2 комплекси ранкової гімнастики та гімнастики пробудження після сну.

З.Загартувальні процедури.

Перелік загартувальних заходів складається з урахуванням віку дітей, пори року, особливостей їхнього фізичного розвитку. У плані зазначають норми проведення та дозування процедур.

 4.Робота з батьками.

Зазначають вид, тему, термін проведення, відповідальну особу.

Додаткові розділи до перспективного плану: спостереження, усна народна творчість, види трудової та ігрової діяльності.

Календарне планування освітнього процесу може здійснюватися : за режимними моментами ,за видами діяльності , за режимними моментами та видами діяльності , періодичністю - на один день, кілька днів або на тиждень.

 

УХВАЛИЛИ:

1.Схвалити план роботи Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска на 2020-2021 навчальний рік.

2.         Затвердити:

1)         режим дня , орієнтовний розподіл занять у всіх вікових групах,

2)         форми ведення перспективного та календарного планування навчально-виховної роботи на 2020-2021 навчальний рік відповідно до схвалених програм, орієнтовного розподілу занять та режимних моментів з періодичністю: перспективне планування - 1 раз на місяць, календарне планування - щоденно.

3.         Оформлювати перспективний та календарний план навчально-виховної роботи за допомогою засобів друку.

 

«За» -8;              «Проти»-0;                    «Утрималися»-0.

Ухвала прийнята числом голосів – 8, що складає 100%

 

3.СЛУХАЛИ:

Вацко М.М., директора ЗДО, яка познайомила педагогів із освітньою програмою закладу. Директор відмітила, що програма розроблена відповідно до вимог Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту»«Про забезпечення функціонування української мови як державної», Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) та Концепції Нової української школи.

Освітня діяльність в дошкільному навчальному закладі у 2020/2021 навчальному році буде організована відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Указу Президента України від 13.10.2015 №580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», Базового компоненту дошкільної освіти (нова редакція), Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді (затверджено наказом МОН України від 16.06.2015 №641), Положення про дошкільний навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2003 №305), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 №234), Гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності (затверджено наказом МОН України від 20.04.2015 №446), листів Міністерства освіти і науки:  «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» (від 16.03.2012 №1/9‑198), «Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період» (від 28.05.2012 №1/9-413), «Про розроблення програм для дошкільної освіти» (від 28.02.2013 №1/9-152), «Щодо вирішення окремих питань діяльності керівників гуртків дошкільних навчальних закладів» (18.09.2014 №1/9-473), «Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах» (від 02.09.2016 №1/9-454), «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах» (від 02.09.2016 №1/9-456), «Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах» (від 25.07.2016 №1/9-396), «Щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців» (від 11.10.2017 №1/9-546), «Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти» (від 19.04.2018 №1/9‑249), «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році» (від 02.07.2019 № 1/9-419), «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році» ( від 10.06.2019 № 1/9-365), «Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти» (від 14.02.2019 №1/11-1491), власного статуту та інших нормативно-правових документів в сфері освіти.

 

УХВАЛИЛИ:

1.Схвалити освітню програму  ЗДО  на 2020-2021 навчальний рік.

 

«За» -8;              «Проти»-0;                    «Утрималися»-0.

Ухвала прийнята числом голосів – 8, що складає 100%

4.СЛУХАЛИ:

Директора ЗДО, Вацко М.М., яка запропонувала за доцільне скласти  план педагогічних рад н 2020/2021 навчальний рік.

 

УХВАЛИЛИ:

1.Погодити План педагогічних рад Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска  на 2020-2021 навчальний рік.

 

«За» -8;              «Проти»-0;                    «Утрималися»-0.

Ухвала прийнята числом голосів – 8, що складає 100%

 

 

Голова:   ___________________________ Вацко М.М.

Секретар:________________________Білак Є.А.

 

 

 

 

 

Протокол №2

КОРОЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2           (ясла-садок)  ІМЕНІ СВЯТОГО ФРАНЦИСКА

                         Королівської селищної ради  Закарпатської області

90332 смт Королево, вулиця Шевченка №66, телефон 0958682292  email:korolevosntfranciska2@ukr.net

 

 

 

ПРОТОКОЛ №2

засідання педагогічної ради Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска

 «Непроста це справа- робота з батьками»

 

 

24.12.2020

Голова – директор ЗДО Вацко М.М.

Секретар – вихователь Білак Є.А.

Присутні :  Івегеш А.В.,

Кротач Ж.К.,

Тотар Н.Ю.,

Шаркань Д.І

Ухач М.М.

Відсутні: -

 

Порядок денний

1.      Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

                                                     Білак Є.А. вихователь

2.      Про взаємодію закладу дошкільної освіти і сім’ї: шляхи оптимізації.

                 Вацко М.М., директор

3.      Пам’ятки для батьків «Виховання дітей – спільна справа батьків та педагогів» .

Івегеш А.В., вихователь

 

За порядок денний проголосували 7 осіб. Порядок денний прийнятий одноголосно.

Вихователем Білак Є.А. внесено пропозицію щодо регламенту роботи, за регламент проголосувало 7  осіб. Регламент затверджений таким чином:

Доповідач – до 20 хв.

Інформація – до 15 хв.

Для довідок – до 20 хв.

1.СЛУХАЛИ:

Вихователя Білак Є.А., яка оголосила  інформацію щодо виконання ухвали попередньої педагогічної ради, і зазначила, що всі рішення педагогічної ради №1 «Пріоритетні напрями освітньої діяльності ЗДО у 2020/2021 н.р.»  від 31.08.2020 р.,  що мають чіткий термін виконання -виконані, рішення що розраховані на тривалий термін виконання- виконуються .

 

2.СЛУХАЛИ:

Вацко М.М. директора ЗДО, щодо «Взаємодії закладу дошкільної освіти і сім’ї: шляхи оптимізації.»

Директор наголосила , що  за словами А.С. Макаренка «правильне виховання – це наша щаслива старість, погане виховання – це наше майбутнє горе, це наш сльози, це наша провина перед іншими людьми, перед усією країною.

   Нині ефективність дошкільної освіти пов’язана з організацією освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства. Це спонукає оновити зміст і форми співпраці педагогів закладів дошкільної освіти з батьками вихованців Робота з батьками завжди була традиційною складовою дошкільної освіти, адже заклад дошкільної освіти є першим соціальним середовищем, до якого дитина потрапляє із сім’ї.

  Вацко М.М. зазначила, що дорослі учасники освітнього процесу мають усвідомити значущість партнерської взаємодії між закладом освіти і родиною, оскільки така співпраця покликана створити сприятливі умови для виховання здорової, соціально адаптованої, всебічно розвиненої дитини. Пошук шляхів, спрямованих на формування взаєморозуміння та довіри, побудови партнерської взаємодії між закладом і родиною, має ініціювати педагогічний колектив.

Довіра відносин – цей принцип передбачає забезпечення віри батьків в професійну компетентність, тактовність і доброзичливість педагогів, їх вміння зрозуміти і допомогти вирішити проблеми сімейного виховання.

Особистісна зацікавленість батьків – визначаючи цей принцип, ми виходимо з постулату педагогічної діяльності, згідно з яким «нікого нічому не можна примусити, людина повинна сама захотіти навчатися, саме цьому і саме в мене», тобто у своїй педагогічній освіті батьки повинні побачити особистісний смисл, який допоможе їм правильно будувати спілкування і спільну діяльність з дитиною, зробити педагогічну позицію адекватною, гнучкою, рухливою і прогностичною.

Підхід до батьків не як до об’єктів виховання, а як до активного суб’єкту процесу взаємодії: по-перше, визначаючи зміст, форми роботи з батьками, необхідно виходити з того факту, що саме батьки для нас є соціальними замовниками; по-друге, вони для нас не учні, а партнери, і ми їм допомагаємо, а не вчимо виховувати їх власних дітей і те, що ми їм пропонуємо повинно бути цікаво і корисно.

Затвердження їх самоцінності – тільки батьки, що себе поважають, можуть виховати здорову і вільну особистість. Цей принцип: по-перше, передбачає прояв граничної поваги до кожного з батьків, визнання їх індивідуальності й неповторності, права на помилки; по-друге, відмови від суддівської позиції по відношенню до них, надання їм підтримки; по-третє, створення умов, при яких батьки зможуть найбільш максимально і плідно виявити свої позитивні якості та здібності.

Емансипація батьків – цей принцип передбачає: по-перше, звільнення батьків від колишніх поглядів установок на виховання та самої дитини як на нетямущого малюка, якому треба постійно підказувати, допомагати, поведінкою якого треба керувати; по-друге, пробудження їх бажання краще пізнати самих себе, що в кінцевому підсумку допоможе їм краще зрозуміти своїх дітей.

(Текст доповіді додається)

ВИСТУПИЛИ:

Вацко М.М., яка надала Рекомендації для вихователів щодо організації роботи з батьками

 

УХВАЛИЛИ:

Вихователям всіх вікових груп:

1.        При організації взаємодії з батьками використовувати інноваційні та інтерактивні форми роботи

Постійно

2.        Систематично розміщувати інформаційні матеріали на сайті ЗДО

Постійно

«За» -7;                    «Проти»-0;                    «Утрималися»-0.

Ухвала прийнята числом голосів – 7, що складає 100%

 

 

3.СЛУХАЛИ:

Івегеш А.В., яка роздала пам’ятки щодо організації роботи з батьками

(Текст пам’ятки додається)

ВИСТУПИЛИ:

    Білак Є.А.,  вихователя,  яка відмітила, що  англійський письменник Редьярд Кіплінг писав: «Освіта — найбільше із земних благ, якщо вона найвищої якості. В іншому разі вона абсолютно марна». Дійсно, якість освіти визначає якість життя людини й суспільства. Нині освіта характеризується не лише рівнем знань, умінь і навичок, а і якістю особистісного, світоглядного, громадянського розвитку майбутнього покоління. Тому питання якості освіти повинно розглядатися передусім із позиції людських та соціальних цінностей.

Нині Україна робить впевнені кроки до розбудови системи забезпечення якості освіти, щоб сформувати довіру суспільства до навчальних закладів, органів управління освітою та гарантувати високий рівень якості навчання у школі. Як результат — згідно з рішенням Уряду 6 грудня 2017 року було створено орган, що централізовано відповідатиме за дотримання якості освіти та освітніх стандартів, — Державну службу якості освіти України (ДСЯО).

     Якісна освіта нині є однією з обов’язкових умов успішного існування будь-якої країни. Світове співтовариство визнало, що освіта, добробут і здоров’я людини — головні чинники рівня її життя, а якість освіти є пріоритетом у розвитку громадянського суспільства. Нові цивілізаційні виклики у багатьох країнах привели до справжнього освітнього буму, до хвилі глибоких реформ чи модернізації систем освіти. І Україна не є винятком.

 

УХВАЛИЛИ:

1. Вихователям всіх вікових груп:

1.1. Ділову документацію по організації роботи з батьками вести відповідно до Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і  науки, молоді та спорту  01.10.2012  № 1059.

Термін: постійно

1.2       Роботу з батьками планувати на рік відповідно до річного плану роботи. В щоденних календарних планах зазначати  заплановані заходи роботи батьками. При складанні плану роботи групи проводити анкетування батьків.

Термін: постійно

1.3       Продовжувати поповнювати різноманітні консультації, інформаційні матеріали, поради для батьків.

Термін: постійно

1.4       Створити в мережі інтернет ще одну вайбер - групу для надання консультацій, порад, пам’яток для батьків; матеріалів для узагальнення і закріплення вивченого матеріалу.

Термін: до 01.02.2021р.  

1.5    Продумувати так роботу з батьками, щоб була взаємодія між педагогом і

батьками, і щоб батьки не сприймали поради за «булінг» .  В разі виникнення таких ситуацій звертатись до психолога.  Пам'ятати про межі своєї компетенції.   

  Термін: постійно

 

 «За» -7;              «Проти»-0;                    «Утрималися»-0.

Ухвала прийнята числом голосів – 7, що складає 100%

 

 

 

 

Голова:   ___________________________Вацко М.М.

Секретар:________________________Білак Є.А.

Протокол №3

 

 

КОРОЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2  (ясла-садок)  ІМЕНІ СВЯТОГО ФРАНЦИСКА

                         Королівської селищної ради  Закарпатської області

90332 смт Королево, вулиця Шевченка №66, телефон 0958682292  email:korolevosntfranciska2@ukr.net

 

 

 

ПРОТОКОЛ №3

засідання педагогічної ради Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска

 «Інтеграція суспільного та родинного виховання

з проблеми безпеки життєдіяльності дитини»

 

 

 

26.03.2021

Голова – директор ЗДО Вацко М.М.

Секретар – вихователь Білак Є.А.

Присутні :  Івегеш А.В.,

Кротач Ж.К.,

Тотар Н.Ю.,

Шаркань Д.І.

Вороняк З.С.

Відсутні: -

 

Порядок денний

1.    Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

                                                                          Білак Є.А. вихователь

 2. Формуємо в дітей навички безпечної поведінки.

                                                               Шаркань Д.І. вихователь ЗДО

3. Навчаємо азбуки безпеки під час проектної діяльності.

                                                                          Вороняк З.С.вихователь ЗДО

 

4. Турбота про безпеку дитини спільна праця педагогів та батьків.   

Івегеш А.В. вихователь ЗДО

5. Стан організації безпеки життєдіяльності в  закладі освіти  (за результатами тематичного вивчення)

Білак Є.А. вихователь ЗДО

 

За порядок денний проголосували 7 осіб. Порядок денний прийнятий одноголосно.

Вихователем Білак Є.А. внесено пропозицію щодо регламенту роботи, за регламент проголосувало 7 осіб. Регламент затверджений таким чином:

Доповідач – до 20 хв.

Інформація – до 15 хв.

Для довідок – до 20 хв.

 

1.СЛУХАЛИ:

Вихователя ЗДО Білак Є.А., яка оголосила  інформацію щодо виконання ухвали попередньої педагогічної ради, і зазначила, що всі рішення педагогічної ради №2 «Непроста це справа- робота з батьками»  від 24.12.2021 р.  що мають чіткий термін виконання -виконані, рішення що розраховані на тривалий термін виконання- виконуються .

 

2.СЛУХАЛИ:

Шаркань Діану Іванівну, вихователя ЗДО, щодо «Формування в дітей навичок безпечної поведінки»

Вихователь  наголосила, що загальновідомо: дитинство — унікальний період у житті людини, адже саме в цей час формується її здоров’я, відбувається становлення особистості. Досвід дитинства багато в чому визначає доросле життя людини.

Дитина, її життя і здоров’я — найвища цінність держави. Тож захистити її від можливих небезпек і навчити безпечно взаємодіяти з довкіллям  (предметним ,природним та  соціальним ) — одне з провідних завдань, визначених у голов­ному документі дошкільної освіти — Базовому ком­поненті.

Тому заклад дошкільної освіти:

  • створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання;
  • формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки;
  • сприяє збереженню та зміцненню здоров’я, розумовому, психічному й фізичному розвитку дітей.

Довкілля для дитини — це світ, що оточує її з перших днів життя, який вона пізнає і який дає їй можливість формувати образ свого "Я". Завдання дорослих (батьків, вихователів) — не тільки захистити малюка від негараздів у довкіллі, а й навчити його безпечно поводитися самостійно в будь-якому довкіллі (предметному, природному, соціальному).

Саме тому в освітніх лініях Базового компонента дошкільної освіти передбачено дати дитині відповідні знання, прищепити вміння й навички безпечної поведінки.

Так, в освітній лінії "Особистість дитини" зазначено, що дошкільник володіє елементарними знаннями про основні чинники збереження безпеки; дотримується правил здоров'я збережувальної поведінки; розуміє, що — шкідливо, а що — корисно для організму.

 У розділі "Зміст освіти" означеної освітньої лінії виокремлено підрозділ "Безпека життєдіяльності", в якій передбачено такі результати навчання: "Диференціює поняття "безпечне" і "небезпечне ", усвідомлює важливість безпеки життєдіяльності (власної та інших людей). Знає правила безпечного перебування вдома, у дошкільному закладі, на вулиці, на воді, на льоду, на ігровому, спортивному майданчиках. Орієнтується у правилах поводження з незнайомими предметами та речовинами; пожежної та електробезпеки; користування транспортом; в основних знаках дорожнього руху тощо. Знає та може скористатися номерами телефонів основних служб допомоги (пожежної, медичної, поліції); знає, до кого можна звернутись у критичній ситуації. Володіє навичками безпечної поведінки в разі проявів агресивності з боку однолітків або дорослих

Державний стандарт дошкільної освіти ставить завдання навчити випускника дошкільного навчального закладу насамперед чітко диференціювати поняття: "безпека" і "небезпека", "безпечне" і "небезпечне", які мають поповнити активний словник дитини й стати дієвими правилами поведінки. Це закарбовано в змісті здоров'я збережувальної компетенції дитини в одному ємкому словосполученні, а саме: "дотримання правил безпеки життєдіяльності".

ВИСТУПИЛИ:

Вацко М.М., яка додала, що для того щоб забезпечити гармоній­ний розвиток людини, потрібно з дошкільного віку формувати у дітей  усвідомлення цінності свого життя і здоров’я, бережного ставлення до власного здоров’я, вироблення стереотипів без­печної поведінки в довкіллі. Адже, проблема навчання  дітей правил особистої безпеки потребує уваги з боку дорослих: педагогів і батьків.    Слушні та вчасні поради дорослих по­винні допомогти дитині зберегти своє життя, зміцнити здоров’я, усвідомити, що грати можна не скрізь і що деякі заборони та правила – не примхи дорослих, а життєва необхідність.

Головна мета – формування в кожної дитини активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки, формування здорового способу життя, накопичення ними знань та  навичок безпечної поведінки вдома, на вулиці, у дошкільному навчальному закладі, в природі тощо.

Основні напрямки роботи  з формування знань дітей з безпеки життєдіяльності (взаємодія з довкіллям: предметним ,природним та  соціальним )

•          створення належних умов для безпечної життєдіяльності;

•          формування елементарної життєвої компетенції з питань безпеки;

•          виховання основ безпечної поведінки у дітей;

•          культура безпеки дорослих, відповідальне ставлення до життя та здоров’я малят.

(Текст виступу додається)

 

3.СЛУХАЛИ:

Вороняк З.С., вихователя ЗДО , яка познайомила педагогів з виступом «Навчаємо азбуки безпеки під час проектної діяльності»

Педагог наголосила, що в даний час держава поставила перед освітніми установами досить ясну і важливу задачу: підготувати якомога активнішу і допитливе молоде покоління. В основних програмах на сьогоднішній день вже давно прописані основні вимоги, яким повинен відповідати випускник навіть дитячого садка.

Щоб дитина стала дійсно допитлива і прагнула одержувати нові знання сама, а не з примусу, надзвичайно важливо, щоб у процесі її виховання активно використовувалася проектна діяльність. У ЗДО нашої країни даний напрям поки що не надто добре розвинене, але ситуація поступово змінюється з кожним роком.

Що ж таке "проект"? - це такий спосіб засвоєння дитиною інформації про навколишній світ, коли він самостійно розшукує інформацію і готує її оприлюднення перед однолітками. Основна робота у напрямку пізнавальної діяльності виконується викладачем.

Важливо пам'ятати, що проектна діяльність в ЗДО обов'язково повинна мати на увазі отримання соціально значущого результату. Простіше кажучи, в основі роботи повинна лежати якась проблема, для вирішення якої потрібен послідовний пошук, з'ясування найбільш відповідальних моментів. Результати цієї діяльності аналізуються і об'єднуються в єдине ціле.

На даний момент професійні педагоги виділяють три основних етапи у розвитку проектної діяльності. Вони являють собою особливу сукупність дослідницьких, творчих і проблемних методів. Педагог на власному досвіді пояснив як правильно зробити проект по БЖД в ЗДО умовах загрози.

(Текст виступу додається)

 

4.СЛУХАЛИ:

Івегеш А.В., вихователя ЗДО, яка ознайомила  «Турбота про безпеку дитини спільна праця педагогів та батьків»

Формування у кожного вихованця активної життєвої позиції щодо власного життя та власної безпеки, озброєння його знаннями та навичками безпечної поведінки вдома, на вулиці, у дитячому садку тощо, збереження та зміцнення здоров’я, формування здорового способу життя дошкільнят – одне з найактуальніших завдань роботи педагогічного колективу дошкільного навчального закладу

Ефективність роботи з питань безпеки життєдіяльності дитини значною мірою залежить від позитивного прикладу дорослих. Педагогам слід не тільки враховувати це в особистій поведінці, але й приділяти цьому значну увагу під час роботи з батьками. Важливо, щоб батьки усвідомили, що не можна вимагати від дитини дотримання будь-якого правила поведінки, якщо вони самі не завжди його дотримаються. Педагоги та батьки мають порозумітися між собою, адже різні вимоги, що висуваються дітям у дошкільному навчальному закладі та вдома, можуть викликати у них розгубленість, образу або навіть агресію.

            Доцільно використовувати такі напрями роботи вихователя з батьками

– організація батьківських зборів з метою їх інформування про спільну роботу та стимулювання їхньої активної участі в ній;

–  ознайомлення їх з роботою дошкільного навчального закладу за певною програмою (збори, відкриті заняття, тематичні експозиції, розваги та ін. ) ;

– організація різноманітних заходів за їх участю та участю спеціалістів різних структур : працівників правоохоронних органів, працівників МНС, медичних працівників ;

– ознайомлення  їх з результатами навчання дітей ( відкриті заняття, тематичні тижні, інформація в «куточках батьків» ).

За протипожежне виховання дітей перш за все відповідають батьки.  Слід пам’ятати, що особливий приклад дорослих значною мірою впливає на малюків. Недотриманням правил використання вогню, електропобутових приладів, газу батьки можуть звести нанівець усю виховну роботу, що проводиться у дитячому садку. Трапляються випадки, коли самі батьки перетворюють вогонь на предмет розваг: щоб заспокоїти дитину, коли вона плаче запалюють сірники і дають їх дитині тушити. Дитину приваблює яскраве полум’я, легкість, з якою воно здобувається. Небезпечну звичку гратися з вогнем формує часте повторення подібних дій.

Саме тому з метою вдосконалення й активізації виховної пожежно-профілактичної роботи в дошкільному закладі необхідно проводити систему заходів із дітьми, колективом дошкільного закладу, батьками. Батькам необхідно постійно пояснювати, що ігри дітей здебільшого спричиняють виникнення пожежі

 Найнебезпечніші легкозаймисті речовини та предмети : іскри відкритого вогню (сірники, запальники, свічки, оптичні лінзи та ін. );електроприлади ( плити, праски, обігрівачі); піротехнічні вироби (бенгальські вогні );хімічні речовини (фосфор, карбід кальцію).

ВИСТУПИЛИ:

Шаркань Д.І., яка доповнила    які  форми роботи  слід проводити з батьками:

–       ознайомлення батьків із завданнями протипожежного виховання дошкільників, засобами і методами, що використовують у дитячому садку;

–       стимулювання інтересу до обговорення питань протипожежного виховання дітей у родині;

–       практичне моделювання разом із батьками життєвих ситуацій, спрямованих на виховання у дітей навичок пожежної безпеки;

–       проведення консультацій із батьками щодо питань дотримання правил пожежної безпеки у побуті.

Текст виступу додається

УХВАЛИЛИ:

Вихователям всіх вікових груп:

1.      Систематично цілеспрямовано планувати і проводити освітню роботу з дошкільниками з вироблення в їх свідомості стереотипів поведінки в життєвому середовищі, навичок користування предметами та речами, поведінки в різних екстремальних ситуаціях;

Постійно

2.      Поліпшувати якість освітньо-виховної роботи з питань безпеки та захисту здоров’я дітей від негативних впливів довкілля;

Постійно

3.      Вдосконалювати теоретичні знання і практичні навички педагогів та батьків;

Постійно

4.      Пропагувати здоровий  спосіб  життя серед педагогів, дітей та їх родин.

Постійно

5.      З метою профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму проводити : бесіди , заняття, зустрічі з працівниками дорожньої поліції , навчальні екскурсії до перехресть, до світлофорів, по вулицях міста, читання різноманітної повчальної літератури, просвітницька робота серед батьків дошкільників (батьківські збори, педагогічні всеобучі, організація куточків для батьків з вивчення правил дорожнього руху )

Постійно

6.      Створювати куточки безпеки дорожнього руху в групах.

Постійно

7.      Продовжувати ознайомлювати батьків із завданнями протипожежного виховання дошкільників, засобами і методами, що використовують у дитячому садку.

Постійно

 

 «За» -7;                    «Проти»-0;                    «Утрималися»-0.

Ухвала прийнята числом голосів – 7, що складає 100%

 

Голова:   ___________________________Вацко М.М.

Секретар:________________________Білак Є.А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол №4

КОРОЛІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №2           (ясла-садок)  ІМЕНІ СВЯТОГО ФРАНЦИСКА

                         Королівської селищної ради  Закарпатської області

90332 смт Королево, вулиця Шевченка №66, телефон 0958682292  email:korolevosntfranciska2@ukr.net

 

 

Протокол №4

засідання педагогічної ради Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска

 «Підсумки освітньо-виховної роботи за

2020-2021 навчальний рік»

 

31.05.2021

Голова – директор ЗДО Вацко М.М.

Секретар – вихователь Білак Є.А.

Присутні :  Івегеш А.В.,

Кротач Ж.К.,

Тотар Н.Ю.,

Шаркань Д.І.

Вороняк З.С.

Відсутні: - 

                                    Порядок денний:

1.       Аналіз виконання рішень попередньої педагогічної ради.

Вихователь ЗДО Білак Є.А.

2.      Підсумки роботи педагогічного колективу за 2020/2021 н.р.

Вихователь ЗДО Кротач Ж.К.

3.        Результати рівня розвитку та сформованості основних показників житєдіяльності дітей (результати моніторингу)

Директор ЗДО Вацко М.М.

4.      Організація літнього оздоровлення дітей. Обговорення та затвердження плану роботи закладу на літній період.

 Директор ЗДО Вацко М.М..

За порядок денний проголосували 7 осіб. Порядок денний прийнятий одноголосно.

Вихователем Білак Є.А. внесено пропозицію щодо регламенту роботи, за регламент проголосувало 7 осіб. Регламент затверджений таким чином:

Доповідач - до 20 хв.

Інформація - до 15 хв.

Для довідок - до 20 хв.

 

1.СЛУХАЛИ:

Головою педагогічної ради надано слово вихователю Білак Є.А. для оголошення інформації щодо виконання ухвали попередньої педагогічної ради, яка зазначила, що всі рішення попередньої педагогічної ради №3 «Інтеграція суспільного та родинного виховання з проблеми безпеки життєдіяльності дитини» від 26.03.21р. що мають чіткий термін виконання -виконані, рішення що розраховані на тривалий термін виконання- виконуються .

 

2.СЛУХАЛИ:

Білак  Є.А., вихователя, яка відмітила , У 2020-2021н.р. методична робота Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска, була спрямована на виконання освітніх стандартів, законодавчих, нормативно – правових та інструктивно – методичних документів з питання освіти, на якісне виконання завдань, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, та їх реалізацію через удосконалення освітнього процесу в ЗДО шляхом створення умов для професійного розвитку та саморозвитку педагогів закладу.

Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

Організація освітнього процесу в Королівському ЗДО №2 імені Святого Франциска  у 2020/2021 навчальному році  здійснювалася відповідно до власної концепції за пріоритетним  напрямом «Організація сучасного освітнього середовища ЗДО сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини в умовах Нової української школи» та була спрямована на реалізацію таких завдань:

1.      Формування уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

2.      Забезпечення якості освіти через формування корпоративної культури педагога як важливого чинника в реалізації Базового компоненту дошкільної освіти, державних вимог до рівня сформованості життєвої компетентності особистості, освіченості, розвиненості й вихованості дошкільників перед вступом їх до школи;

3.      Вивчення основних концептуальних положень SТRЕАМ- освіти дошкільників , як нового інтеграційного підходу до розвитку, виховання й навчання дітей дошкільного віку

4.      Підтримка сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини;

5.      Створення умов для функціонування інклюзивної групи в ЗДО та забезпечення здійснення індивідуального психолого-педагогічного супроводу дитини, що виховується і навчається в інклюзивній групі.

6.      Розширення і оновлення форм, видів та змісту співпраці з родинами, забезпечення прозорості і відкритості роботи закладу через контент вебсайту, спільнот відкритих груп в соціальній мережі Facebоok. Залучення батьків вихованців до спільної творчості і участі в різних виставках і конкурсах дитячих робіт.

          Функціонування та забезпечення освітньої діяльності Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска у 2020- 2021н.р. забезпечували творчі педагоги. Кадровий склад педагогічних працівників становить 7 педагогів: директор — 1вихователі — 5; керівник музичний — 1. З них мають освітній ступінь: бакалавр , спеціаліст , магістр — 6 педагогів;  молодший бакалавр , молодший спеціаліст — 1 педагог.

                         У закладі створено належні умови для постійного підвищення кваліфікаційного рівня, педагогічної майстерності, розвитку творчого потенціалу кожного вихователя через різноманітні форми навчання. Безперервне вдосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогічних кадрів ЗДО відбуваються завдяки курсовій перепідготовці на базі ЗІППО         

             Відповідно інструктивно-методичних рекомендацій МОН «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2020-2021 навчальному році» (від 30 липня 2020 р. № 1/9-411) реалізовуючи завдання діючих програм, зміст (інваріантної та варіативної) складової Базового компоненту дошкільної освіти, педагоги в своїй діяльності використовували різноманітні форми організації дітей: спеціально організовану навчальну діяльність (заняття, дослідницько-експериментальна діяльність, корекційні заняття, індивідуальна робота, спостереження, свята та розваги тощо), самостійну діяльність дітей (художню, рухову, ігрову, театралізовану тощо). Здійснюючи диференційований підхід, педагоги використовували достатню кількість дидактичного та стимулюючого матеріалу (картини, таблиці, розвивальні ігри, картки) у відповідності до Державних санітарних норм і правил. За результатами спостережень освітньо-виховного процесу слід відзначити, що у групах переважає суб’єкт – суб’єктне спілкування між дітьми та педагогами. Дітям пропонуються завдання, залучаються до діяльності, а не примушуються. Під час організації освітньо – виховного та корекційного процесу, педагогами створювались мотивація та ігровий сюжет, що сприяло прояву інтересу, зацікавленості та бажання дітей приймати участь в практичній діяльності, проявляти самостійність та ініціативність.

Текс доповіді додається

ВИСТУПИЛИ:

              Вацко М.М., директор ЗДО , яка повідомила, протягом року робота колективу закладу дошкільної освіти велася на достатньому рівні;

¾    Процес освітньо-виховної роботи проходив згідно вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та законодавству України про дошкільну освіту;

¾    Велася робота щодо вдосконалення методичної роботи з педагогічними кадрами: створення умов для активізації творчого потенціалу педагогів, впровадження в практику роботи закладу інноваційних технологій;

¾    Велика увага приділялась проведенню заходів щодо запобігання дитячого травматизму;

¾    Продуктивно відбувалася робота з батьками.

Текс доповіді додається

УХВАЛИЛИ:

1.Діяльність педколективу за підсумками  освітньо-виховної роботи в 2020/2021 навчальному році визнати задовільною.

          2. Удосконалювати форми та методи освітньої діяльності, шляхом активізації використання інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання із застосуванням мультимедійних систем, лего-конструкторів, сучасної сенсорної дидактики, розвиваючих ігор.

         3. Продовжувати роботу з питань модернізації підходів у роботі з родинами та розвиток партнерських відносин між закладом і сім'єю.

         4. Забезпечувати безумовне виконання норм та правил безпеки учасників освітнього процесу, дотримання санітарно-гігієнічного законодавства в умовах закладу дошкільної освіти та формування основ здорового способу життя, норм безпечної поведінки в умовах адаптивного карантину та пост- карантинного періоду.

 

Голосували: «За»-7;                                    «Проти»-0; «Утрималися»-0.

 Ухвала прийнята числом голосів - 7, що складає 100%

 

3.СЛУХАЛИ:

Вацко М.М., директора ЗДО, яка відмітила, що актуальним  питанням освітнього процесу ЗДО №1 «Дзвіночок» є організація системи моніторингу якості дошкільної освіти, зокрема виявлення найбільш сформованих компетентностей відповідно до Базового компоненту.

Згідно плану роботи Королівського ЗДО №2 імені Святого Франциска  з 29.03.21 по 07.03.2021р  вихователями кожної вікової групи проведено моніторинг рівня сформованості компетенції дошкільників відповідно до Положення про моніторинг якості наданих послуг  та за допомогою карт спостережень оцінки результативності освітнього процесу за 7-ма освітніми лініями складових Базового компонента.

Моніторинг проводився у молодших і середніх дошкільних групах. Рівень розвитку дітей старшого дошкільного віку проводився за допомогою кваліметричної моделі.

В досліджуванні  приймала участь 14 дітей раннього віку та 17 дітей  - дошкільного віку. Всього обстежено 21 дитину.

На основі аналізу отриманих даних показник рівня досягнень дітей за освітніми напрямами у межах БКДО на квітень 2021 року по Королівському ЗДО №2 імені Святого Франциска складає 88%, який збільшився на 26% порівняно з початком навчального року.

Зведені результати свідчать про те, що загалом діти дошкільного віку засвоїли завдання освітніх ліній Базового компонента і вимог освітньої програми «Українське дошкілля» на достатньому рівні. Моніторинг досягнень дітей кожної вікової групи за показниками всіх семи освітніх напрямів розвитку показав, що найкращі результати здобуті за такими освітніми напрямами, як “Гра дитини”, “Особистість дитини”, “Дитина у соціумі”. Значно покращилися показники за освітнім напрямом «Дитина у природному довкіллі» завдяки використанню вихователями в системі дослідницько-пошукової діяльності, залучення батьків до сумісних природничих акцій. Отже, у закладі належну увагу приділяють питанню формування в дітей родинно-побутової компетенції, соціально-комунікативної, навчанню дошкільників підтримувати щирі взаємини в колективі, знанням про нашу державу, розвитку творчих здібностей дітей та їхньої індивідуальності через використання провідного виду діяльності – гри, образотворчого мистецтва, ознайомленню з природним довкіллям рідного краю, формуванню екологічно доцільної поведінки. Найнижчими залишаються показники за освітнім напрямом “Мовлення дитини” (81%), “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі” (86%). З огляду на це постає нагальна потреба в посиленні цілеспрямованої роботи з розвитку зв`язного мовлення дітей, забезпечення належних умов засвоєння дитиною культури мовлення і спілкування. Водночас слід продовжувати роботу з формування в дітей уміння давати оцінку вчинкам і взаєминам між людьми, діяти справедливо, вмінню вибудовувати конструктивну взаємодію з дорослими й однолітками на засадах народного фольклору. Потрібно спрямувати роботу на засвоєння дітьми сенсорних еталонів, розвиток пізнавальних інтересів засобами ігрових освітніх технологій, інженерного мислення через використання технології SТRЕАМ-освіти, які сприятимуть збагачуванню сенсорного досвіду дітей, спонукатимуть до досліджень. На основі отриманих результатів педагоги зробили відповідні висновки та визначили  завдання для здійснення індивідуальної роботи по підвищенню основних показників життєдіяльності дошкільників, що допомагає відстежити рівень зростання та оволодіння навичками та дає можливість проаналізувати процес набуття компетенцій дитиною впродовж дошкільного дитинства. 

ВИСТУПИЛИ:

Вацко М.М., директор ЗДО , яка зауважила, в період з жовтня 2020 року по травень 2021 року з дітьми старшої групи «Краплинка» проводилися індивідуальні та групові форми освітньо-виховної та корекційно-розвивальної роботи відповідно до календарного плану. Використовувалися різноманітні корекційні методи та прийоми, ігрові моменти, систематично підбиралися наочні та дидактичні матеріали для забезпечення результативності корекційної роботи.

З 18 дітей, з якими проводилась корекційно-розвивальна робота у 2020-2021 навчальному році мають такі результати:

¾    Закінчили навчання з хорошими результатами - 9дітей.

¾    Закінчили навчання з значним поліпшенням-    6 дітей

¾    Мають незначні результати-          3 дитини.

Фізкультурно-оздоровча робота в закладі є актуальною. На заняттях з фізичної культури діти закріпляють базові рухові навички, вдосконалюють свій руховий досвід. Відповідні узагальнені показники свідчать про системну роботу з розвитку фізичного потенціалу у дітей. Показники рівня засвоєння програми відповідають 89%, що на 13 % збільшено від показника станом на вересень 2020 року. Наразі показник є таким, як середній.

                   В наступному навчальному 2021-2022 році планується продовження роботи щодо використання інноваційних форм фізичної рухової активності, які будуть спрямовані на розвиток рухового інтелекту, навичок особистісного фізичного розвитку, використання ігрових рухових завдань, які в свою чергу покращать показники моніторингових досліджень з фізичного розвитку.

                   Пріоритетними у 2020/2021 навчальному році були і залишаються здоров’язберігаючі аспекти. Удосконаленню системи фізичного виховання в дошкільному закладі сприяє чіткий та систематичний медико-педагогічний контроль за станом здоров’я, фізичним розвитком та руховою активністю вихованців. Протягом навчального року старшою сестрою медичною та вихователем-методистом на заняттях з фізичної культури проводились заміри моторної щільності та тренуючого ефекту. програмі та виконують нормативи згідно з вимогами програми «Українське дошкілля», а для дітей ІІІ групи здоров’я передбачено полегшене навантаження.

                   Реалізуючи освітній напрямок БКДО «Дитина у світі мистецтва», протягом року в закладі проходили музичні заняття, де формувались уявлення про вокальну та інструментальну музику, основні музичні жанри (пісня, марш, танець); розвивались навички оволодіння елементарною технікою виконання хороводів, танців, музичних ігор, рухів

Станом на травень показники засвоєння програми відповідають 79%, що складає рівень, як середній.

                   Під час проведення моніторингу задля визначення рівня соціальної поведінкової компетентності і комунікативних навичок як показників соціальної зрілості дитини дошкільного віку ,маємо зазначити, що більшість дітей легко вступає в контакт з дорослими та однолітками; добре себе відчувають у великій групі однолітків. Але попри це є певна наявність відсотка дітей які не вміють вирішувати конфлікти з однолітками, з небажанням діють під керівництвом дорослого.

                   Аналізуючи узагальнені результати обстеження дітей шостого року життя, можна зробити висновок, що показники компетентності з різних видів життєдіяльності проявляються здебільшого на середньому рівні, але залишається невеликий відсоток дітей у яких показники компетентності з різних видів життєдіяльності проявляються на низькому рівні. Педагогам необхідно планувати поглиблену індивідуальну роботу з недостатньо проявлених ознак компетентності. Організовуючи навчальну діяльність з дітьми шостого року, педагогам слід систематично використовувати завдання творчого, експериментально-дослідницького, проблемно-пошукового характеру, планувати тематику занять таким чином, щоб вона була максимально пов’язана з реальним життям і насущними проблемами дітей, сприяти розвитку їхньої самостійності, творчому ставленню до життя, створювати умови, які спонукають дітей до пізнання оточуючого світу, самопізнання, роздумів, міркувань, творчості, розвитку дієвого та свідомого ставлення до оточуючого світу, що сукупно має ставати основою успішного формування життєвої компетентності дитини. Сумісно з практичним психологом приділяли більше уваги психологічним аспектам підготовки до школи, розвивали вміння відтворювати знання в життєво-практичних ситуаціях, формували схильність до творчості, винахідництва, прагнення відійти від шаблону, зробити по-своєму.

Текс доповіді додається

УХВАЛИЛИ:

                             3 метою підвищення результативності у освітньо-виховній роботі педагогам ЗДО:

1.Здійснювати моніторинг розвитку та сформованості основних показників життєдіяльності дітей дошкільного віку відповідно до Базового компонента дошкільної освіти.

2. Використовувати ефективні форми та методи реалізації завдань за лініями розвитку для підвищення основних показників життєдіяльності дітей дошкільного віку.

3.Дотримуватись принципів доступності, системності і систематичності.

 

Голосували: «За»-7; «Проти»-0; «Утрималися»-0. Ухвала прийнята числом голосів - 7, що складає 100%

 

4.СЛУХАЛИ:

Директора ЗДО Вацко М.М., щодо обговорення та схвалення плану заходів на літній оздоровчий період. Затвердження режиму дня та орієнтовного розподілу занять на літній оздоровчий період.

Текс доповіді додається

УХВАЛИЛИ:

1. Схвалити план заходів на літній оздоровчий період.

2. Затвердити: Режим дня та орієнтовний розподіл занять у всіх вікових групах.

 

Голосували: «За»-7;                    «Проти»-0;           «Утрималися»-0.

Ухвала прийнята числом голосів - 7, що складає 100%

 

 

 

Голова:_________________________Вацко М.М.

Секретар:______________________Білак Є.А.